ראשיאודותצלילה וטיוליםשונותגלריהספר מבקריםמפת האתרenglish
צלילה וטיולים > סרי לנקה 2007 > אזור קאנדי > הבארנה > מפלי הונס > קיטולגלה > אלה > uda walawe > נגומבו

סרי לנקה, ספטמבר 2007: קיטלגולה

28.9.07
היום הזה שהתחיל כמבטיח הסתיים באכזבה. המדריך המקומי שלינטון סידר לנו רצה לקחת אותנו ל-Little Adam's peak, האח הקטן של פיסגת אדם הגבוהה, אולם חששנו שהמסלול לא יתאים לילד. למפלים לא נלך היום שכן הם מתוכננים למחר, כך שנישאר תקועים במוטל מעצבן, שאמנם הנוף ממנו נפלא, אך הוא ממוקם מעל כביש ראשי וכל משאית שעושה את דרכה בעלייה גורמת לרעש רב שמפריע לישון.

עורב בגינה של המוטל

החלטנו לנצל את הזמן ולהתחיל ללכת, גם אם זה אומר ללכת קצת לאיבוד. עברנו דרך הכפר של אלה, תפסנו כביש והתחלנו ללכת לצידו. הלכנו ככה כמה קילומטרים בין שדות תה וילדים שחזרו מבית הספר עד שהרגשנו שזהו ומיצינו גם את זה. את הדרך חזרה עשינו עם מקומי בטוק טוק שנתן לנו טרמפ. כשחזרנו למוטל שוב התחיל לרדת גשם. הרגשנו שזה יום מבוזבז בטיול, יום אחד שנשארנו יותר מדי זמן במקום אחד. גם בקבלה של המוטל לא כל כך יכלו לעזור לנו במידע על טיולים בסביבה. אני יודע שיש הרבה שטיילו במקום וחושבים אחרת ממני.